01.12.08

1a december - ny dag , ny vecka , ny måndag , nya tag och nu är det bara 24 dagar kvar till julafton! ;D
Nu börjar paniken lite smått komma , 24 dagar kvar och inga julklappar köpta !

Iaf  , igår tränade jag med Romelanda igen, trodde jag skulle dö där ett tag ,. och kanske inte dö , men det svartnade äna lite . Men efter 2 timmarspasset känndes det riktigt gött ;D Och nu sitter man här med träningsverk i varenda muskel. Känner jag mig rätt kommer det kännas ännu mer imon , det värsta brukar alltid komma två dagar efter träningspasset för mig. Men det är bara till att bita ihop! Nu känner man att man lever iaf , hihi ;P

Om två dagar släpps Darins nya album - Flashback ! ;D
Här kan man förhandslyssna på låtarna till och med imon :)    - http://www.myspace.com/darinofficial


Darin - Seasons fly



Kommentarer
Postat av: Elin

hah atack så mkt du :D inga problem =) de va kul! <3

2008-12-14 @ 21:19:51
URL: http://dudejustchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0