Sista skoldagen 2008

   Sitter i skolan nu , ganska så segt .. Kommer hit för att ha bild men så är det bara jag som är här! Jaja, ska ha mediakommunikation senare - Kanske. Häger aldrig med vad Mats menar .. ena stunden har vi lektion två minuter senare har vi ingen , så det ska bli spännande och se om vi har ngn eller ej ?! nooot. Får väl sitta här och dega eller kanske gå o hämta min bok som vi ska läsa under jullovet i svenskan , kan ju vara gött och börja med den nu innan så man slipper sitta och stressa sista dagarna på jullovet .. Måste komma på lite ideer till mitt cd-fodral också !

Annars är det väl sisådär 3 timmar kvar på denna skoldag år 2008 ! Julgrööt sen ! mums!


Darin - Oh holy night

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nämen stackarn! Jag trodde att du visste att inte vi skulle komma på bilden :S och det var ingen mats lektion va? guu va jobbit å komma till skolan när ingen e där :/ men jaja trevligt lov iaf :) pusspuss

2008-12-19 @ 20:01:09
URL: http://evamatildajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0