Torsdag

Snaaart jullov ! Ska bli så fruktansvärt skönt med lite ledighet ! (:
     Mindre kul är att jag är väldigt förkyld ;S Lite småsegt sådär ..
Men iaf , idag hade vi vår redovisning! Country för hela slanten. Gick ganska bra tror jag , vi hade ju lagt ner ganska mkt på powerpointen iaf (:

Så imon blire jullov ! På lördag ska jag och syrran in till Göteborg för att fixa de sista julklapparna och senare på eftermiddagen ska jag hem till Malin för vår årliga minijulafton. Det ska bli rktigt mysigt! (: Julklappslek, god mat, och mkt tjöt med favoriterna! <3

Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med den sista skoldagen för år 2008 ! Ganska så sjukt ändå ! Halva tiden har gått på gymnasiet. Galet skönt men ändå väldigt skrämmande!
2009 kommer bli ett gryyymt år ! Det känner jag på mig ! ;D

Nattinatti

Darin - Flashback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0