Ett tag sen !

Tjaa , nu vart det äna ett bra tag sen jag skrev .. Har inte orkat , men nu ska jag försöka ändra på det (:

     I helgen har jag och mina vänner varit i Trollhättan , Stenungsund och Göteborg för att se Darin som hade signering ;D Vi hade tänkt att gå på Bingolotto också men det fanns tyvärr inga biljetter kvar när vi ringde .. Vi såg även Agnes när hon uppträdde och signerade sin nya skiva i Stenungsund. Riktigt bra va hon !
    Jag fick köpt mig en kavaj som jag har letat efter ett bra tag nu , men nu är den äntligen köpt. Vill ha vår så  man kan använda den mkt ;D . Fick köpt mig en T-shirt också som jag ska få i julklapp , kanske inte så roligt o veta allt man ska få , men då får man ju det man vill ha iaf, och det är ett plus ;D rätt storlek och allt med en ggn ;D Gillar'T
   Vaknade i morse av att jag kände att jag hade ont i halsen och sen har jag varit väldigt seg och trött idag. Vill verkligen inte bli sjuk nu när julen är så nära , men det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag skulle bli sjuk nu . Har jag trotsallt hållt mig frisk i snart 1½ år ! Gaalet ! Men jag ska inte klaga , rätt skönt att slippa ligga hemma med feber o massa jobbiga sjukdomar. Men jag ska ju inte säga att jag inte har önskat att man vore sjuk ibland så man ska få stanna hemma en dag eller två. Men när man väl blir sjuk så vill man bara till skolan så jag är allt glad trots allt ;D.
    Nu blev det väääldigt långt här ,  men det va skönt att få skriva av sig lite (:
Kevin vann ju Idol också ! ;D


Trollhättan 13 december 2008


Stenungsund 14 december 2008


Stenungsund 14 december 2008

Bilder från Göteborg, Liseberg lägger jag upp lite senare (:


Klicka på länken och bli medlem ;D
http://www.gratismode.se/?c=23467


Agnes - Release me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0