Lite allt möjligt.

Tjaa , ett tag sen nu. Har inte orkat bara ..

Ja , i måndags blev det klippning. Det behövdes äna ja.. Efter det två lektioner , soft !
   Tisdagen va helt okej den med .. På Ulfs lektion hade vi en uppgift som skulle vara klar på 1 timma och 10 minuter , det skulle vara en 12 sidig kinesisk vägg tidning. Hann precis i tid , tror vi hade 25 sekunder kvar innan deadline. Riktigt roligt faktiskt , men man hade ju lite smått panik innan man kom på vad man skulle göra ... Men jag och Jennie fixade det allt bra , ;D
  
   Vi ska ju ha öppet hus på skolan på lördag så då måste vi vara där , men vi är lediga på måndag ist :) gott! Sen fick jag reda på att jag börjar kl 8 på tisdag och slutar 9.15 , gaaaanska så soft där faktiskt ! Onsdag börjar jag 13 och slutar 16 , men om vi har tuur så kanske man börjar 14.30 ist ;D Väääldigt soft vecka , och det känns kanonbra ! ;D

   Pappa kommer hem imon igen o då blir det till att köra mkt bil ! Ska ju ha min första billektion med trafikskolan på måndag, känns en aning pirrigt!

Nä , nu måste jag dra . Ska till Marcus snart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0