Nya albumet !

   I onsdags blev det bio med Malin. Käka god mat och kika runt i lite affärer. Helt plötsligt blev det ganska tajt med tid , vi va fortfarande inne på femman när klockan var 18.00 och bion börjde en halvtimme senare .. Gick inte ngn bra buss eller spårvagn .. Så det var bara till att gå/springa ! Hahah. O lite lost vart man ju , men vi hann ! ;D Filmen va grymtbra ! (: Det får vi allt göra om Malin ! <3 (:

    Från och med idag till och med nu på tisdag kan man lyssna på alla Darins nya låtar här ! Grymt bra !
http://www.myspace.com/darinofficial


Bild från MQ's julkamanj

   Imon ska jag nog eventuellt åka och kolla på donnumstegen! Skulle varit kul och se alla tävla ! (: Hoppas det blir av ! (:
På eftermiddagen ska ju jag , Jennie , Malin och Amanda åka till Allum och se Darin ! ;D

   Ikväll blir det nog till att rensa undan lite plugg , kanske även börja lite på min scrapbook som jag hade tänkt att göra , men får se om jag orkar och har lust ! Senare blir det iaf Idol ! (: Spännande nu - inte alls många kvar !


Bild : www.tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0